plugg plugg och plugg

I vår klass är det så att vi ena veckan inte har något alls, för att andra veckan ha alltihopa! Det suger. och jag blir så stressad. Jag är i alla fall klar med turismen nu! Jag känner mig duktig. Ska väl ta itu med svenskan nu tänkte jag, men just nu sitter jag och pratar känslor med Anki, och sommarkänslor med Sara. Längtar något så otroligt till sommaren...

Middagen var trevlig, även fast jag tyckte att pappa var lite skum till en början. Sen började jag berätta en sak och då asgarvade han. Finns det något bättre än när de man älskar verkligen är lyckliga? Jag tror nästan inte det..
Som vanligt lyssnandes på The Cranberries - Zombie. älskar texten..

puss

Kommentarer
Postat av: anki

vi har likadant hos mig. jag förstår itne att dom itne kan lägga upp det lite schysstare.. jag menar vi har ett annat liv än att baras plugga?
och dessutom så finns det till&med ett skrivschema i min skola som lärarna ska skriva upp sig på men då säger dom att "det ha ritne jag sett. det provet ska ni itne alls ha" men nehej? tror du itne att vi vet bättre, liksom? och om man har för många prov i veckan (man får bara ha 3) så ändrar någon "nsäll" lärare till ett läxföröhör.. med exakt lika många & svåra frågor!

2008-03-18 @ 20:43:53
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0