Snabb dag och nostalgitripp

Gud vad dagen har gått fort! Är det bara jag som känner det?

Hade två timmars handelsämnen på morgonen, varav en var projekt och företagande där vi håller på med vårat projektarbete. Jag tycker det är riktigt kul så den timmen bara flöt på. Resten av dagen gick också ovanligt snabbt.
På idrotten drog vi ihop några hopprep och hoppade nästan hela klassen. Jag lekte skillad och hoppade dubbelrep, när två rep snos om varandra you know, det var skitkul! Sen försökte vi hoppa några stycken i klassen, tror vi fick in.. 8 som mest, och det var ett långt jäkla rep, haha.

Har lånat ett par skjortor av Jimmy idag, en beige, en grå, en svart och en vit. Jag ska ha en beige/brun korsett, vilken färg tycker ni jag ska ha på skjortan? Haha, har också ringt och terrat min bror, han ska länsa min brorsons leksakslåda efter en ögonlapp och ett svärd. Stackars barn, jag snor alltid grejer av honom. Senast var på Halloween när jag var polis, då lånade jag en pistol. det var skitkul förövrigt!

Men nu mina vänner behöver jag er hjälp, igen. Spamma mig med era bästa pirat-tips, I know you can!

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0