Söndag

Idag var det söndag igen då.. Känns om om vi nyss var här, right?

Igår var det en trevligt kväll hemma hos bobbo med dricka, pimpat bandage och singstar. Riktigt trevligt sällskap, och det blir ju faktiskt vad man gör det till. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om det, haha. Emelie och Sara följde med mig hem och vi skulle "titta på tv". Med andra ord, Jag somnade i samma position som förra veckan, Emelie nannade fint på min rumpa (måste varit jävligt bekvämt..) och sara, ja hon snodde sängen "för ni sov ju redan.." BAH! jag och emelie som hade paxat den, haha. Hur som helst, vaknar av min mamma som tittar konstigt och undrar vad jag gör på golvet i vardagsrummet.. ehm, jag hade faktiskt tagit dit en madrass, var dock inte meningen att JAG skulle sova där. Men vad gör man inte för sina älsklingar.
När mamma går upp vid 9 nångång går jag och lägger mig i hennes säng, Sara och Emelie ligger då och myser inne hos mig. Och sen käkade jag och Slem en gigantisk frukost, hon drog på fotboll och jag till väsby c med mamma. Sara hade redan haft frukost med mamma.. som slem så fint uttryckte det "som två goda vänninor"


Nyss har jag gjort ansiktsmasker, först en som är sån där peel-off, och aj.. det gjorde ont. Sen en fuktgivande, somnade med sminket igår så jag är lite osams med mitt ansikte. Nu väntar jag på mat och imorgon börjar skolan, tjoho...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0