tacka gud för hemkörning!

image5

Jag och Emelie fortsatte mysandet idag med, vi har typ inte lämnat lägenheten på några dagar nu känns det som.. Nästan som om vi vora nykära! haha. När vi ätit en gigantisk frukost så la vi oss i soffan, jag läste ut min bok och sen kollade vi på någon film som gick på tv, Bror kanins stora äventyr tror jag bestämt att den hette.
 haha just det, imorse ännu ett tecken på att ej vilja bli vuxen: vi drack oboy till frukost istället för kaffe.. men jag skyller på emelie, jag har inte druckit oboy på flera år typ! men gott var det.
Nåväl, vart var jag? Ja, så efter vi sett klart den filmen så tittade vi på Brothers and Sisters, eller mest emelie. Sen var det grey's, och då var det dags för vår efterlängtade pizza! Som vi försökt beställa tre dagar i rad nu tror jag..
tacka gud för hemkörning då vi slapp sätta foten utanför dörren ens. Det var det kusliga pizzabudet som plingade på hos mig en gång när jag ej beställt.. hjälp!

Och haha, idag kom det påskkärringar, IGEN! Det var alltså samma ppåskkärringar som igår, haha. Och idag var de inte ens utklädda. Läskiga barn. Emelie bjöd bort nästan allt godis och gav dem till och med en ny påse, för deras hade gått sönder. Nu önskar jag dessa ungar en glad påsk med mamma hål i tänderna. Nej, jag skojade bara. Men kommer dom imorgon igen ska jag säga att godiset är slut och att de kan få frukt om de vill, muhaha.

Jag känner att det här inlägget börjar spåra lite, men vill ni veta vad vi beställde för pizza?
Nej, tänkte väl inte det heller. men ni får veta ändå.
På Emelies sida: köttfärs, bearnaisås och lök.
På min sida: Champinjoner, räkor och ananas. och lite beasås bara för att.
Till pizzan kollade vi på Aladdin - Jafars återkomst. Den var lite kuslig. Vi somnade lite på soffan.

Imorgon ska jag inte äta såhär mkt, och dessutom träna på morgonen. Det känns som att Emelie är i vardagsrummet av gammal vana men det är hon inte.. eller? På tisdag är det våffeldag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0