Tankar..

Jag bara önskar, att du ska se mig
se mig för den jag är och inte den du tror jag är,
att du ska känna för mig som jag känner för dig.
Att det här någongång ska bli ömsesidigt.

Ofta kollar jag på telefonen, bara för att bli besviken, igen.
Sårad, utelämnad, så jävla besviken. Ännu en gång.
Inget ovanligt, borde vara van nu.
Men jag vill inte vänja mig.

Bara jag ser dig blir jag helt varm, något jag aldrig känt förut,
och det gör ont som faan i mitt hjärta. Det skär sig och jag vill
inte titta längre, men kan inte låta bli.
Världens finaste.

Jag vill ha dig bara för att du inte vill ha mig, som vanligt.
Som det alltid kommer vara.

Kommentarer
Postat av: L

Berörande...

Har du känt dig lämnad någon gång? Övergiven av någon nära, viktig person i ditt liv?
Lär dig att du är värd mer än så.

2008-03-06 @ 02:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0