Uppe med tuppen!

Inte riktigt, men uppe betydligt tidigare än vad jag brukar. kl. 07.00 slog jag upp ögonen första gången. Då gick jag in till Jakob (som sov i mammas säng) och såg att han var vaken. Han låg och läste en bok så jag bäddade ner mig bredvid honom och läste tillsammans. Sen sa jag att det inte riktigt var morgon än och att vi ska sova en stund till... jag gick upp runt halv nio, jakob sov till 09.20. HÄRLIGT!
Slemelie ligger fortfarande och nannar, vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord seeent inatt. Mycket trevligt. Sen måste jag ha somnat. Nåja. Har plockat undan och städat i köket, och nu ska jag ladda en maskin tvätt, sen fortsätta städningen. Jag och Slem ska ha spa-dag idag, MYS. Ikväll blir det fest..

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0