Våfflor och bio

Våffeldagen hemma hos Sarah blev otroligt lyckad! Enligt min mening iaf, trots att andra Sara var sen.. Så är det att ha pojkvän, muha. Enough said. Med Sarahs hemliga ingrediens fick vi världens frasigaste våfflor och jag blev superglad inombords (jag ville inte skrika ut TJOHO, FRASVÅFFLOR) eftersom jag alltid bara lyckas göra sladdriga våfflor. Ungefär som när dom legat en stund.. nej, usch.  Tacka vet jag frasiga!
Eftersom Sara kom försent fick hon stenhårda (eller "jättefrasiga" som jag skulle vilja kalla det) våfflor, haha. Vi gjorde olika konstverk medan vi åt, men mest åt vi bara.. Jag tror jag lyckades äta 5 stycken.. Och det är nog ett personligt rekord! Annars brukar jag börja må illa, haha. Åt till och med grädde, fast bara lite blandat med sylt..

           
Jag tror minsann vi har en framtid som våffelkonstnärer? Eller som Malin sa "Jag känner mig som våfflornas picasso" Aaw yeeaaah.

Efter vi varit hos Sarah drog jag och Malin till jobbet och kryssade i semestern! Äntligen gjort, vi som ALLTID är sena med allting. Men nu hann vi göra det innan någon behövde säga till oss, cred till oss! Sen åkte vi back to the hood aKa. MÄRSTA. (alltså, jag driver...) Handlade lite på ICA sätuna och drog hem till mig och lagade tacos. Bjöd mamma på middag eftersom hon har sålt sin lägenhet, grattis! Frågade igen om hon inte ville sponsra till ett par nya tuttar, men hon hade fortfarande inte ändrat sig. En annan dag kanske. Satt och snackade sex med mamma, hon hade en del roliga hostorier.. Antar att det blir så om man jobbar inom vården! Sen rann klockan iväg och jag och Malinskralin drog på bio i stan. Fick som vanligt stressa.. och ramlade in i salongen när halva reklamen gått. Vi såg Meet The Spartans, precis min typ av humor.. haha. STOP SKIPPING! Nåja. Ni borde se den.

Känner att det här blev för långt. Om någon orkat läsa så säger jag att vi kanske hörs senare, kanske inte.
(är det någon som läser som har en kul blogg kan ni väl länka, vill ha något kul att läsa!)

Puss!

Kommentarer
Postat av: anki

ja jag vill ha frukost tips, för mig brukar det bli lite fil eller en frukt eller ignet alls, vilket jag vet att det inte är bra alls!
Vart såg ni på bio & när?
vi har itne fått skriva i vår semester än.-. när har du semester?
:)

2008-03-26 @ 09:22:46
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0