Välkommen till en nykter kväll

Jag kom precis hem från Kista centrum, ja jag vet, igeen... Men den här gången är det mammas fel, vi åkte dit, käkade indiskt (för min del, mamma åt sushi om någon antecknar) sen shoppade vi lite och sen var vi på bio. Såg den här filmen Jumpers, den var skitgrym tycker jag! Plus för att huvudpersonen var skitsnygg också, hihi.

Skoldagen gick som vanligt fort, jag verkade lite "nedstämd" enligt min lärare som alltid säger till mig att vara tyst. Nu får han bestämma sig. Vill han att jag ska vara tyst, eller vill han att jag ska prata? Blir inte klok på det här.

Just det, shoppade lite som sagt, vill ni se bilder? haha, som om jag frågar, ni får se dem vare sig ni vill eller inte, muhaha. Och vad ska man mer skriva.. melodifestivalen är nu va? Orkar inte titta känns det som. Men jag hoppas på Nordman! tjoho!! heja heja! Fast hejar i min tysthet då, men jag lovar att jag var den som jublade högst och mest när han gick vidare..

I bilen på väg hem så lyssnade vi på dansbandsmusik. Ja tjofaderittan det var det drag i. Fick sommarlängtan till dansbanan i Rättvik och i Västerås.. Damn, kommer bli skitnice! Och Alanya slängde jag såklart en tanke på, men där vill jag inte lyssna på dansband, mihi..
Ska ta lite kort nu och sen så llägger jag upp dem, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0