Aj, min rygg?

Jag har någon slags smärta i min rygg. Det gör ont, aj.. Och jag kan inte göra någonting åt det, men det resulterar i att jag sover skitdåligt, så jag känner mig ännu tröttare när jag vaknar än när jag somnar. Skitrygg,

Helgen var väl.. som vanligt. Fredagen var mysig, var ute och käkade och sen bio, såhg Tropic Thunder. Haha, den var faktiskt ganska kul! Helt klart sevärd iaf. Sen åkte vi hem, la oss på soffan och tittade på tv.. Intressant va? Inte särskilt men skönt ändå att ta det lugnt.
Lördagen SKULLE bli lugn.. men något hände längs vägen. Malin och jag bestämde oss för att gå ut, stort misstag, det var något fel på KC i lördags. Alla var skitskumma.. Jag hade inte så värst kul, hade så ont i ryggen också. Jag känner mig som en riktig gnällkärring faktiskt just nu, hehe.

Stannade hemma från skolan idag, fy mig, men jag kunde verkligen inte med min rygg, plus att jag var så trött att ögonen ramlade ihop. Men efter idag då jävlar! Muhaha.

Nu orkar jag inte skriva mera, kanske borde duscha.. hmm...

pusseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0