bleblu

Just nu känner jag bara att svenska talet imorgon kan ta sig, och att jag vill ut och resa! Se litegranna. Det räcker att åka iväg någonstans, bara inte Sverige.. Kanske Berlin? Då kan man ju bo billigt iaf, har nämligen släkt där. Men samtidigt, been there liksom. Fast skulle jag åka dit nu skulle jag banne mig vilja se lite mer än förra gången, var trots allt bara 10 eller 12 år då, haha. minns inte hur gammal jag var nu när jag tänker efter.

Mest av allt skulle jag vilja åka till grekland, mest för den goda maten! så kan man dansa Zorba också, och det är ju alltid kul.

nej.. jag är trött. Puss

Kommentarer
Postat av: Tessi

vill också resa.. pissväder här och sämre blir de

2008-10-25 @ 22:50:49
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0