en dag

Idag har varit en minst sagt produktiv dag, haha. Var och "marknadsförde" Arlandagymnasiet på förmiddagen, jag och Malin var på Ekilla, min gamla skola. Riktigt roligt faktiskt. Mindre kul var det att prata om samma sak i sex klasser, eftersom vi skulle säga nästan exakt likadant hela tiden och vi skulle prata i sex minuter.. Men det gick bra trots allt, tycker minsann att vi var riktigt duktiga! När vi var klara på Ekilla, dvs. klockan 12, tvingade jag Malin att åka med mig och tanka, hon är så snäll min Skrållan, hon följer alltid med. Så vi åkte och tankade.

Sen åkte hon hemsi och jag åkte hem till mig. Då börjades det.. tadaaaa! Pluggade turism, engelska och samhäll. Har också plockat undan och haft tvättstugan. Känner mig riktigt nöjd med dagen faktiskt, trots att jag och mamma började bråka. Blir så arg på henne ibland, GAH.

Nu skrev jag till Jesper så jag tänkte köpa med mig popcorn och åka dit och se Ugly Betty och DH. Om jag är hemma gör jag nämligen tusen andra grejer på samma gång som jag tittar, är jag hos honom kan jag inte göra något för har inga skolgrejer där eller något annat som distraherar mig. JO förresten! haha Jesper såklart. Men får väl försöka hålla mig borta från honom under de två timmarna.. hmm..

Imorgon skola som vanligt, slutar klockan fem. Tror att jag ska till pappa på middag men vi får väl se om han orkar lyfta luren och ringa mig. Shit, nu känner jag hur trött jag är. Bäst att jag åker innan jag somnar.

PUSS mina små älsklingar :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

vad händer i helgen hjärtat ? :) puss!

2008-10-23 @ 17:34:08
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: anki

jag fnyste itne alls jag blev bara förvånad eftersom jag itne alls visste att du var itnresserad av sånt, det ha ritne blviit en radikal förändirng, om jag itne var itnresserad sklle jag itne gå i ungdomsgruppen...

2008-10-26 @ 11:27:02
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: anki

okej tack så mkt :D

Träffade du ngn kul lärare när du var på ekilla då? :)

2008-10-27 @ 09:14:43
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: 4nki

nej jag kommer inte ihåg vem hon va.. *-)

2008-10-27 @ 13:53:21
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0