Igår

Får väl ta och berätta lite om gårdagen kanske. Första dagen på lovet, tjoho!

Började med att jag vaknade tidigt (no shit) Fattar inte varför jag aldrig kan sova när jag FÅR göra det. Nej, då ska jag minsann vakna jätte tidigt istället. Nåja, skrev ett mess till Ahli och frågade om hoin skulle med på en promenix. Tog ett tag innan hon svarade men sen fick jag med mig ett nyvaket kakmoster på en typ 50 minuters promenad. Vi gick Husbyrundan, det var jätteskönt väder men BLÅSIGT! Trodde jag skulle få öroninflammation, haha. Men ändå riktigt skönt sådär på morgonen.

När jag kom hem igen åt jag frukost och sen duschade jag, för vi skulle in till stan och kolla i affärer.
Vid halv tre tog jag och Ahli tåget från Märsta och mötte upp Molly i väsby. Hade sånt hysterist skrattanfall på tåget, dels för att jag hälsade Ahlis nya levefläck välkommen fram, nynnade gonattvisor och var allmänt.. störd (som vanligt?) Beror ju på hur man ser det.

Dagen fortsatte, full med skratt. Roligast var ändå en StureplansBrat i kostym (asså han var verkligen finklädd) kommer springandes förbi oss när vi precis ska in på Gina. Han sprang så jävla kul att jag trodde jag skulle dö, Malin skrattade tills hon grät.. Haha helt stört.

Efter stan så åkte vi hem till mig. Men först ett stopp på ICA, där jag köpte sharon, passionsfrukt och vindruvor. Muhaha, så smaskelimumsigt. Sen hyrde vi två filmer; brudens bäste man och What Happens in Vegas. Båda två var skitroliga, rekommenderar verkligen båda filmerna! haha.

Molly snarkade kvar här och ja, det var gårdagen. hihi. Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0