Nationella

Idag hade vi som sagt nationella, det muntliga i Svenska B. Jag gick upp först av alla i klassen, mest för att jag ville ha det gjort, och det gick väl hyfsat. Kunde ha gått bättre, men jag känner mig rätt nöjd. Längtar lite till skrivdelen, skönt när allt är över sen. Slutade lite tidigare idag, så åkte hem och städade mitt rum, blev en riktig städning idag faktiskt! Känns fräscht nu, ville egentligen ha tvättstugan idag (för imorgon är det ugly betty och DH osv) Men det var upptaget så jag bokade imorgon, 15-19, inte glömma. Har sat-mkt tvätt, fattar inte vad jag gör. Man skulle ju kunna tro att jag byter kläder fyra gånger om dagen typ.

Nu tänkte jag plöja mig igenom lite turism, så man har det avklarat. Sa till Jesper att han får komma hit om han vill, men inte förrän efter åtta, haha. Så jag har lite tid på mig.

Förresten, mamma fick hem något prov med en tidning, typ trosskydd. Så säger hon, efter att ha lagt det på bordet
- Vad är det som luktar? det luktar blommor! (mamma)
-  Kanske det du fick med tidningen? (jag)
(hon öppnar paketet och lukten blev betydligt starkare)
- KOLLA! dom luktar! (drar upp två trosskydd/bindor)
- haha! Då kan man gå runt och lukta gott
- ja, men varför då?
- eller så tar vi en varsin och hänger i bilarna!
- jaa!

sne följer en lång diskussion om just det här fenomenet med trosskydd med doft av kamomill, och efter ett tag utbrister mamma;
- ville du ha en till bilen eller?!

HAHAHA asså jag dör. jag skulle fan lätt kunna hänga den i backspegeln, bara för att. Den luktar faktiskt godare än en wonderbaum, något vi också kom fram till under vår djupa konversation.. och med det sagt..
Vad pratade ni om vid middagsbordet idag? :D hähähähä

PUSS 

Kommentarer
Postat av: emelie

haha sofia´jag tycker att du ska ta en och sätta upp i backspegeln :p du och din mamma är så roliga ! xD

2008-10-21 @ 17:55:04
URL: http://eranemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

haha ja ge mig en! ;)

2008-10-23 @ 09:43:44
URL: http://eranemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0