liten update

Var ett tag sen jag skrev.

I torsdags tog vi med Ahli på hennes "överraskning", jag tror inte alls att hon visste vad det var.. Haha, eller? Jo, hon visste helt säkert, eftersom det var fler än jag som försa sig. Men min var nog ändå den bästa försägningen, haha!
Så vi for iväg på torsdag eftermiddag, ovanligt att vi behövde stressa trots allt?

Vi kom till båten i tid, jag "checkade" in oss (fy vad töntigt det låter, en båt liksom), och det var jag, Ahli, Malin, Emelie, Diana, Johanna och Simon, värsta gänget! Sen fick vi med någon random kille som ingen av oss kände, haha, han bokade in sig med oss samma dag. Det var lite roligt, han var skön. Men nu när jag tänker efter, vad hände med pengarna? Han kom jävligt billigt undan.

Taxfreen öppnade 19.00, trodde vi iaf. Så vi går dit. Men då står det 19.30. Så bara vänta... Det blev värsta hetsen när det öppnade, så jag hade redan tittat vart jag skulle springa så jag sprang, plockade på min koskinkorva lime och smirnoff ice och en chipspåse och var färdigpackad och ute ur taxfreen redan 19.32. Först ut ur kassorna, den ni!

Sen börjades det.. Alla mådde bra hela resan, not.. Jag gjorde iaf det, hade en jättekul kväll! Var besviken på discot dock, det var skitdålig musik och ett väldans litet dansgolv. Men det blir vad man gör det till och tack vare Malins lilla missöde på dansgolvet, förövrigt årets BÄSTA vurpa, så fick jag en hysterisk skratt-attack och vek mig dubbel. Jag kunde inte sluta skratta. Det roligaste var att hon moonwalkade innan, hahaha. Oh herregud. (förlåt malin, var tvungen skriva det här! du får slå mig sen) Och ute på däck så kom det en fågel och satte sig på en killes huvud! HAHAHA asså helt stört, mitt ute på havet och fågeln bara landar på hans huvud och sitter där. hjälp liksom..

nej nu har jag skrivit en bok, ska tvätta bort min smink och sådära sen hoppa på jesper i sängen. asså, inte på det sättet...
förövrigt, 250 dagars på onsdag, KC eller hur fan blir det nu? :p

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha jag hade med dött av skratt om jag sett vurpan ! fan att jag inte var med!

2008-09-30 @ 10:03:32
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: hanna

Så lovely skrivet :D

<3

2008-10-03 @ 21:09:43
URL: http://reborned.blogg.se/
Postat av: anki

hahahah! knäpp fågel!

2008-10-04 @ 10:08:50
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0