Lollipop

Haha jag går runt och är småkär, fast inte i en person utan i en låt! Nämligen Lady med Crossfire, YUMMIE!
Jag blir skitsugen på att dansa, skitsugen på att dricka. Jag blir sugen på det mesta på grund av den där låten faktiskt. haha. Framför allt blir jag sugen på han som sjunger. Någon som såg när dom uppträdde live på The Voice på morgonen? hihihi. mums.

Nåja, känns som att jag ska lämna det där. Igår blev en riktig succé! Jag hade jättekul. Vi var ute på Kc (as usual..) men jag har verklien ingen ork till att åka nattbuss hem när man har varit i stan, och vänta på första tåget är så segt.. Då måste man äta donken och då blir man fetis. Det var inte heller det jag skulle skriva.

Jag skulle väl inte skriva något speciellt egentligen. Ikväll ska jag till Sarah på middag först, mys! och lite förkrök. Sen kanske vi drar ut, och om sarah inte ivll så tvingar jag henne ;) haha.

Nej, måste duscha känns det som.. Vaknade klockan 2 och sen dess har jag bara ätit.. Inget mer. Och ja, sminket sen igår är kvar.

Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0