trululut.

Ursäkta mitt senaste infall (inlägg om man så vill) med mina rader som mest liknade något annorlunda. Men kände verkligen för att skriva så ni får väl stå ut helt enkelt.

Någon har jävligt bra timing. Tänker inte nämna vem, men denne person ligger mig varmt om hjärtat. Jag blir så frustrerad. DU gör mig frustrerad. Alltid när det är bra så dyker du upp, som om att du vet, ungefär som att du har en radar som pekar ut mig när jag är som mest ömtålig, när jag är som svagast. Och det värsta, du njuter av det! Men jag kan inte låta bli att undra varför? du gör mig galen. på ett bra sätt.. ibland.

Jag har alltid så sjukt motstridiga känslor. Jag vill både ja och nej, jag vill vara det och det. Jag är liksom splittad i en massa delar. Förstår inte ens vad jag skriver ibland, säkert inte ni heller. Haha, rätt åt er! Nä, skoja bara.
Men vem har sagt att man ska nöja sig? Vad ska man då sträva efter, om man bara nöjer sig?

Jag är hungrig. IGEN. no shit. måste nog äta något.. men vad?

Kommentarer
Postat av: Sarah

hallonpaj? kyckling sallad? pannkakor? rabarberkräm? :)

2008-09-18 @ 15:18:25
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0