Utgång igår, fika idag

Igår var vi på KC, blev faktiskt en riktigt kul kväll! Mycket dans och lite dricka, så idag mår jag jättebra (bortsett från att det känns att jag dansade i typ tre timmar igår) haha.

Idag ska jag träffa Emelie, det var typ tusen år sen sist. Vi tänkte först på bio, men jag tror att det lutar åt att iv skippar det och bara tar en mysig långfika. Passar bra etfersom lördagar är min hoffa dag, och jag stod emot att äta pizza imorse så då kan jag lika gärna fika hela kvällen! Ser fram emot det jättemkt, ska bli superkul att äntligen få prata massa skit med henne igen. På tal om det, vafan är klockan egentligen? Jag sov bort halva dagen och sen har jag inte gjort något alls. Måste nog hoppa in i duschen typ snart. Om jag är smart så ska jag sno mammas bil, så kan vi åka bekvämt till och från fikat. Onödig motion är inget för mig (oss). Emelie är den riktiga HOFFAN. Bara så ni vet.

Jag har för övrigt två små troll som springer runt här hemma.. Saga smakade på ett blockljus vi hade i vardagsrummet, sen visste jag inte vad jag skulle göra.. Så jag hoppas det itne är nå farligt. för det försvann liksom bara, även fast jag försökte peta ut det. Men hon har ju bara två tänder så det kom nog inte in så mkt stearin.
Nej, nu ska jag joina dom ute i vardagsrummet, för nu sjunger vi ja må han leva! (inte för att någon fyller år utan för att Engla är kär i den låten tror jag.) Ha en fortsatt trevlig kväll, pusseli

Kommentarer
Postat av: emelie

haha så jag är den riktigt hoffan? ;)

jag vet att när vi är tillsammans kan det hoffas på ganska bra xD

2008-10-19 @ 15:03:34
URL: http://eranemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0