Var det bra så?

Jag erkänner att jag är arbets skadad. men det var dock inte det jag skulle skriva.

Var det här allt den sommaren hade att ge? Var det bara jag som tyckte att den gick löjligt fort? Och vadfan skajag göra efter studenten? jag har ingen aning.. har inget på känn som jag tänker att "det här kan jag hålla på med utan att tröttna" ne, plugga ska jag ju göra men annars.. ingen aning?

nu ska jag göra något oväntat. Ska plocka ner lite saker, bland annat en absolut, och åka hem till malin och surprisa henne. jag skiter i att det är måndag, TJOHO!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hade du linser på dig i lördags?

du hade så himla mörka ögon på en bild! :P

<3

2008-09-02 @ 17:06:24
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Malin

det var en riktigt trevlig surprise ska jag säga dig :) den uppskattades väldigt mycket.

2008-09-11 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0