-

Hej hej hallå dagboken! Haha som bert brukade skriva. Visst var det Bert? Nåväl.

Idag har jag jobbat mellan kl. 14-19. Ganska skönt pass (inte vanligtvis) men var relativt mycket folk så tiden gick fort. Inte jättefort, men lite fortare än vanligt. Jag ville vara sluta, hade ingen lust alls att jobba idag :) Men så är det ibland och så får man stå ut och vara glad över att man faktiskt har ett jobb i dessa tider ;)

Jahapp. Egentligen inget nytt att berätta om, haha. Jag och Jesper är kattvakter, och Mysan försökte nyss ta livet av sig! Hon försökte balansera på balkongräcket (det är runt....) och när jag springer ut med ett panikslaget mysaaaaaaaaan! så hänger hon sig kvar (på insidan av balkongen visserligen), krampaktigt. Stackarn. Jag fick panik! Vi bor ändå på tredje våningen, det hade varit bye bye mysan om hon kommit över :(
Vad är det med mina djur att vara självmordsbenägna? är jag så hemsk? Min undulat hängde sig förut. Det var ganska hemskt det med.. (det här är faktiskt, tyvärr, sant).

Samtidigt som den hemska incidenten tittar Jesper ner och ser att våra grannar under oss har precis ett likadant balkongbord och stolar som vi. Tydligen är det fler än vi som handlar på Jysk. Och gillar billiga bord (men skitsnyggt faktiskt!). åååh jag älskar paranteser, men det är ju inget nytt.

Sitter och lyssnar på musik och drömmer mig bort.
Imorgon jobbar jag 15-19, på tisdag ska jag göra en sak som jag längtat efter länge och sen jobbar jag 18-21.15, kanske årets mest onödiga jobb-pass? På onsdag är jag leeeediig! Ska bjuda hit farmor och farfar tänkte jag. Dom har inte sett lägenheten ännu..

Nej, det får räcka för idag. eller iaf för nu, eller vad sägs?

snart...

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

vaaaad skaa du göööööra? :D:D



Jag tycker om den där bilden! :)

Fast det ser ut som att du har två huvuden och fyra armar! muhahah

2009-08-03 @ 00:04:02
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHA jag vet, det ser verkligen ut som det. Helskumt :D Men det är typ enda bilden på dig och mig!?



Jag ska göra en sak, hihi, vi kan ta det när vi ses (dvs när vi får ihop våra fullspäckade scheman ;) )

2009-08-03 @ 20:15:24
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0