-

Godmorgon! :)

Är uppe rätt tidigt idag, de senaste dagarna har jag vaknat och skrattat, inte så vanligt men jävligt roligt.

Kom att tänka på en sak. Är inte ballerina-reklamen lite.. rasistisk? Först står alla vanliga ljusa ballerinor och dansar. Sen kommer de ballerinorna i mörk choklad och tar över dansgolvet, är värsta discokungarna och röjer. men DÅ, då kommer en hand och äter upp dem, men inte de andra! Som att dom itne får vara bäst på dansgolvet liksom.. Lite konstigt tycker jag. Haha. En tanke bara.

Denna morgon (förmiddag) har jag redan hunnit med en promenad på typ, 3 km, tagit en långdusch och lagat en god frukost. Jag har skavsår på min högra fot, och det gör ganska ont. En annan sak som gör ont är min kropp, speciellt ryggen och nacken. Tror att det kanske beror på jobbet, men det är iaf väldigt skönt att röra på sig då, så kroppen blir varm. Då gör det inte lika ont :) Mina leder ska inte få börja strejka igen, hehehe.

Längtar tills imorgon! :) Och tills på onsdag men det är en annan sak.

Nej hörrni. Ska städa lite här hemma tänkte jag, så det ser bra ut, när man är ledig på onsdag. Slippa städa, hoho, för som vanligt på min lediga dag så har jag tvättstugan! ååh jag är så bra på att planera. Haha. Måste skaffa tvättmaskin..
snart dags igen hahaha jag ser ju skelögd ut! Charmigt ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0