-

Hej hå! :)

Idag gick jag upp redan vid nio. Fast, jag gick bara till soffan och la mig där och väntade på att jesper skulle göra frukost. Vilket han gjorde, hähähähä. Livet är härligt ibland.

Jag borde städa lite känner jag. Typ, dammsuga lite.. Men vet inte om jag orkar. Ikväll jobbar jag i tre timmar bara, och nu på dagen ska jag snart åka iväg, min syster kommer och hämtar mig klockan 12, tror jag (hoppas jag).

Hur är allt med er? Är det bara jag eller rinner tiden bara iväg? Det går ju läskigt fort, fast i mitt fall känns det bara bra.. Hihi. Nästa vecka är jag ledig onsdag, torsdag och fredag, för jag bytte min torsdag mot söndagen som kommer nu. Ett bra byte! Mer pengar, plus ledigt i tre dagar på raken. Sen jobbar jag min sista helg, sen är jobbet för sommaren slut.. tror jag? Och då borde det vara den 16e augusti. Hehe. Just ja, snart fyller min far år också. Ska försöka komma ihåg det.. Förra året när han fyllde år var vi i turkiet! Då ringde jag enda därifrån. Hmm. Jaja.

Vi hörs kanske ikväll, om jag orkar med det här ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0