-

Hej hå!

Det gick jättebra på jobbet idag. Elleer kanske inte jättejättejätte bra. Men bra. Som vanligt. Det var helt okej. Ångest.
Så skönt att veta, att det här var mitt längsta pass innan jag får "semester" igen. Höhö. Nöjd som få.

Nu har jag bara, helgen, måndag och tisdag samt nästa helg framför mig! Tjolahopp. Är ledig tre dagar på rak nästa vecka och känner mig lite sugen på att hitta ¨på något, åka iväg någonstans över en natt eller sådär. Får se hur det blir.

Om någon  är sugen på filmkväll så hör av er! För Jepserud åker utomlands i en vecka på tidsdag så då är jag all alone (vilket egentligen inte är min grej eftersom jag gillar att prata mycket och snabbt). Så hör av er till mig rå, alla mina kompisar.. haha observera "alla".

Jag har en del att planera inför hösten. Det är roligt, jag gillar verkligen hösten. Fast mest av allt älskar jag SOMMAREN.
sol. bad. drinkar. vänner. grilla. mat. jordgubbar. vindruvor. jobb. ljumma sommarkvällar. inspiration.


Funderar på lite förändringar. Det känns bra. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0