HEJ!

Hejhå, vad ni har saknat mig va? :)

Idag kom jag hem efter en trevlig helgvistelse på landet. Stört det där, landet som tidigare gav mig rejäla creeps gav mig den här helgen en gemytlig upplevelse i form av god mat, mysigt sällskap och så, såklart, lite dricka! Som resulterade i ganska mycket dricka och en inte alltför sen kväll.

På fredagen kom vi ut ungefär samtidigt (tanken var att jag och Jesper skulle kommit dit typ, 3-4 timmar innan, men ni vet hur det blir..) på landet, och vi satt och drack en drink innan vi bestämde oss för att spela lite GH (killarna spelade något muppigt spel på datorn som jag inte förstår mig på alls) Men jag och Malin rockade loss som aldrig förr, det är kul att leka rockstjärna för en liten stund, haha. Vi började sen med maten, som blev helt stört god! det tog sin lilla tid men jävlar vad jag hoffade när det väl var klart. Grillat kött, potatisgratäng med fetaost och en stor sallad, med lite cantadou och baguette och vitlöksbröd så är man nöjd och belåten ett bra tag.

Ja jag vet inte riktigt om ni är intresserade. Men den kvällen var bra. Kvällen efter var GRYM! haha.
Vi åkte lite båt på dagen, och direkt när vi kom tillbaka från båtturen (boys and their toys säger jag bara!) så började vi dricka.. och på den vägen var det.

Jag har lite planer inför hösten. Jag tror de kommer bli grymma! Planerna innefattar lite resor iaf, och jag har det bästa resmålet ever. Ska bara få med mig lite skönt folk. Hoho.

Jag hör av mig strax. Puss (det kommer inga bilder för jag skriver på jespers dator och jag har inga här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0