den åttonde december, sweet sweet money


Ahli läser jättekartan och jag har precis fixat min överläpp. Till det har vi smörjt in oss med lotion.





Hello y'all!

Sorry för kass uppdatering (haha, känner mig som blondinbella, eller inte..)
Men har helt enkelt inte orkat. Inte känt mig inspirerad att skriva, så det så!

Senast jag skrev var i fredags.. eller hur? Ja, det hände inte så mycket mer. Jag jobbade i lördags, sen tog vi det bara lugnt på kvällen, upp och träna på söndagsmorgon med Ahli. Innan dess hade jag hunnit vara nere på Coop (!!) och handlat lite gottis - risgrynsgröt och lussekatter, som jag dukade upp i sann andra advents anda till min pojkvän och flickvän. Sen avnjöt vi den mysiga frukosten tillsammans, hihi, vi är så söta tillsammans.. naaw.

Nej okej, jag skojade. Men det var typ så det gick till. Bortsett från att vi är söta, för det var vi nog inte, Jesper var bakis och jag och Ahli var.. som vi alltid är! Efter träningen, som gick ganska bra men som inte var särskilt rolig, gick vi till Ahlis nya lägenhet och rev tapeter och bröt upp parketten. Det var roooooligt! Hade ont i tummen dagen efter oh då tränade vi bodypump med en väldigt gravid gruppledare som gjorde att man kände sig extra svag. Klenast i gruppen? Jajjemen! Men inte längetill.

Ja just det, måste skriva medan jag kommer ihåg - i söndags var vi så jävla töntiga, och satt med varsin dator jag och Ahli. Hahaha. Vi "lanade", men Jesper tog första töntpoängen genom att direkt använda ordet LOL, i verkligheten. Han fick inte vara med och LANA eftersom jag har snott hans dator enda sen vi flyttade ihop. Jag ser den som min nu faktiskt.

Jag har inte ens tänkt på att dricka de senaste helgerna, har inte ens känt mig sugen. Eller jo, någon gång kanske. Sen kom jag på anledningen, och det måste vara att jag har jobbat hela tiden. Sweet, sweet money (sjunger för mig själv; pengar rullar in som de ska, det går bra nu). Men jag är ju bara extraanställd så passar på att jobba så mycket jag kan när jag får. Nu i helgen skulle jag egentligen varit ledig, men tog ett pass på lördagen och när jag kom hem från jobbet ringde det någon annan och frågade om jag kunde jobba på söndag, grymt. Jag tackar och tar emot, har ändå inget bättre för mig, och JÄKLAR va skönt det ska bli att få in pengar på kontot, åtminstone de närmaste två månaderna.. aaw yeeaaah. Jobbar helgen efter det här också, och då har jag jobbat fem helger i rad, bortsett från nu i söndags då jag faktiskt var ledig. Fick reda på idag att en kille från jobbet hade velat ringa och fråga om jag kunde jobbat åt honom på söndagen också, såhär i efterhand var det kanske bra att han inte gjorde det, hoho.

Jag är så trött också hela tiden, det blir mest bara att jobba (när jag väl får det), träna, äta och sova. And aaaaaj laaaaaajk, hahahaha. (internskämt)

Det har blivit min grej med långa inlägg, håll till godo när de väl dyker upp. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0