den femtonde december tvåtusennio, den första riktiga snön.

Hej på er.

Vaknade upp imorse av att det var sjukt mycket snö ute. Kul tänkte jag, nu ska jag fanimig åka pulka så det står härliga till! Messade Malin som inte verkade helt på min idé.. Hon skrev bara att det var mysigt med snö.. Ja.. mysigt.. jag vill åka pulka! Sopsäck går också bra, eller tefat. Snowracer är också roligt. Så om någon vill ta sig ut i snön med mig så hör genast av er, tack på förhand. Har messat Ahli också så hon kan ju känna sig medtvingad.
Min syster är en annan person som jag vet skulle vilja åka pulka.. Hmm.. Dags att ringa ett samtal kanske?

Ja, så nu är det ju iallafall lite ljusare ute och det är väl härligt.

Har käkat frukost och funderar på vad jag ska göra idag. Tror att jag och mamma ska åka till Steninge slott när hon har slutat jobbet, och jag kanske ska ta mig till Märsta Centrum och kolla i någon butik där, haha. Eller så drar jag och tränar men jag har redan ett inbokat pass ikväll, så vet inte om jag orkar än.

dagens bild;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0