den fjärde december tvåtusennio, idolerik är grym!

Hej! Jag måste blogga nu innan Ahli gör det!

1. Idol-Erik är grym, och gjorde klart Idols bästa framträdande genom tiderna, ever, när han sjöng run to the hills.

2. Hur tänkte juryn när dom gav honom den låten som utmaning?

3. Hur kul kan det ha varit för Tove att gå upp efter med en långsam ballad?

4. Har juryn blivit döva nu bara för att dom bara är tre kvar? Det lät ju faktiskt falskt vissa gånger..

5. Både Tove och Erik gjorde sina "utmaningslåtar" bättre än deras "glanslåtar", iallafall enligt mig.

sagt ikväll: "snacka om att han blev sporrad av kiss".

6. Mina + Ahlis fötter efter träning är faan ingen roliga kombination. Speciellt inte för mig som sitter vid alla fyra fossingar.. puuh. Och nej. Vi har inte hunnit duscha än. Först åt vi en massa jävla tacos (den som kan göra en fetare och mer proppfull tacos än mig, dare to challenge me!!!!!) och sen så tittar vi ju faktiskt på idol. Då får duschen vänta.

Nu så. Nu har vi en förklarad crush på westlife också, dom är bäst! Varför glömdes deras musik bort..? haha.

Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

underbara söta du! dina ord värmer massor och jag är glad att du bryr dig! det är i såna här situationer som man märker vilka som verkligen finns där <3 även om vi knappt ses och inte känner varandra superbra (än) så vill jag att du ska veta att dina ord betyder massor. hoppas vi kan ses snart igen, alla brudar :D

Nästa helg blir det KC för att fira tobias syster, häng med då? :)



hur är det mellan dej o jeps nu då?

Bor ni ihop fortfarande?



Massa kramar! <3

2009-12-07 @ 14:03:04
URL: http://soyyo.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-07 @ 15:30:39
URL: http://twoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0