den nionde december tvåtusennio, heeebbp





Hej alla små cowboys!

Jag vet inte riktigt varför jag uppdaterar. För jag har, i vanlig ordning, inte så mycket att skriva om. Så säger jag alltid sen blir mina inlägg milslånga iallafall. Wonderbar. En liten talang jag har kanske?

Imorse vaknade jag redan kl. 5. (!!!!). Visserligen vaknade jag av att Jesper, Den Kuslige, stod bredvid min sida av sängen och tittade på mig (trodde jag, han skulle bara säga hejdå). Sekunden efter att jag har satt mig upp käpprak i sängen och sagt "vad gör du? läskig kille som står och kollar på mig när jag sover" helt yrvaket, inser jag att det jag somnade i inte längre finns på min kropp. Jag har ännu en gång lyckats med bedriften att klä av mig i sömnen. Den här gången var det dock tur att det bara var Jesper i rummet, eftersom jag nu inte hade någon Ahli som kunde täcka över mig.. Haha. Jespers kommentar var typ.. "men, har du tagit av dig alla kläder? är du naken?" Haha.  Jag låg dessutom och kramade om t-shirten, och hade en underbar dröm, när han väckte mig.. Skit. Skulle gärna ha drömt lite till, hihi.

Nåväl, nog om det. Blev självklart trött lagom tills jag skulle kliva upp, men kom i tid till jobbet imorse klockan åtta. Dagen flöt på i långsamt tempo (hatar när det inte finns något att göra) och tillslut var klockan fyra och jag puttrade ut till bussen med en macka och en yoggi yalla, smaskens! Åkte till stationen, träffade Jesper ett tag och sen tog jag tåget in till stan. Självklart slumrade jag till på tåget, kan inte låta bli! Jag bara slocknar.. Skönt var det iallafall, vaknade i Solna tror jag. Dansen var riktigt rolig idag! Jag ville liksom inte sluta, trots brännsår på händerna och jäkligt snygga blåmärken på armarna. Efter första gången funderade jag verkligen på om det var något för mig, men nu är jag säker, det här är grymt, perfekt, och helt min stil. Hoppas det kommer en fortsättningskurs direkt efter denna kurs!

Imorgon är jag ledig och jag har lite saker som skulle behövas göras:

* Storstädning (skojar inte...)
* Göra en kurs som jag måste ha gjort på jobbet. Om jag inte gör den ikväll. Men den ska tydligen ta lång tid så måste fundera lite på det.
* Kanske laga lite mat, så det finns matlådor liksom.
* Gå på Bodypump med Malin och Ahli, hurtbullarna nr. 1.
* Skriva klart reseberättelsen från roadtripen, det kom liksom bara en del. Haha!

Och sen lite annat småtrams. Jag bjuder på en låt!



ja just det... jag slumpar fram en bild på facebook. Idag blev det en bra bild.. undra vilken bild som dyker upp nästa vecka.. Ho ho ho, det vet bara tomten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0