den tionde december tvåtusennio, glad nobeldag (?)

Hej!

Bara jag som missat att det är Nobeldagen idag? Kom på det imorse, man är ju så van vid att det har skrivits en massa om det alla andra år, men nu har väl tidningarna varit upptagna med Tiger Woods kärleksliv.

Träningen gick jättebra! Jag ångrar mig alltid i början av passen, men det är så stört skönt när man är klar. Visserligen hade jag lite lättare vikter idag eftersom jag hade ont i kroppen från dansen igår, men jag gjorde mitt bästa och orkade hela passet ändå! Åt gröt till frukost (och att äta bara gröt är ganska liten frukost för mig, hehehe) så när jag kom hem var jag panghungrig och eftersom jag älskar frukost så åt jag mackor och ägg. Vet inte riktigt om jag är mätt än, men har lite vindruvor och massa clementiner som jag ska pressa i mig snart tänkte jag. Jesper jobbar över ikväll vilket gör att han är ledig imorgon, så en del av mig vill vänta med storstädningen tills imorgon. Men sen tänker jag på hur han bara kommer vara i vägen, så jag tror jag städar idag istället. Haha. Är det bara jag som tycker att folk är ivägen när man städar?

Gjorde jobbkurserna igår, förutom en, som inte fungerade. Vet att det krånglade för en annan tjej på jobbet också, så får prata med chefen om det istället.. Om ni är intresserade.

Jag tänkte försöka kolla på filmen nu som vi hyrde igår (och aldrig såg..) Fool's Gold. Alla säger att den är så dålig men jag vägrar tro på det förrän jag har sett den själv. Så nu är det äntligen dags! Om den är dålig så är iallafall Matthew McConaughey och Kate Hudson riktigt snygga, så får nöja mig med det. Återkommer senare, men föörst... dagens bild!


Jag vet att ni älskar mina paintkunskaper!
Dagens bild blev en bild från båtutflykten på Kos, jag ser förvånansvärt glad ut eftersom jag spydde oavbrutet i två, tre timmar. Men det här kanske var innan vi hade börjat åka inser jag nu, vi är ju i hamnen. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0