den tjugosjunde december tvåtusennio

Hej på er!

Tänkte väl egentligen bara säga att jag lever. Tre efterlängtade, lediga dagar gick alldeles för fort, och ikväll stänger jag ännu en helg. Hoppas innerligt att jag får vara ledig nästa helg! Har ingen lust alls att jobba idag men vet att det kommer gå fort och bra när jag väl är där - mitt största hinder just nu är att jag måste ta mig ner till mamma och hämta bilen, vilket inte känns jättelockande. Så jag har tvingat jesper att laga mat till mig, hoho. Hungrig som en vaarrrg..

Jag drack ju förresten för första gången på sex veckor på juldagen. Jäklar vilket partaj, fyfan va packad jag blev. Det var roligt, tills jag tappade min mosbricka utanför porten och min syrra hade så ont i fötterna att hon fick krypa in i hissen. Det var iofs roligt det med! Tills något mupphead hade druckit zingo (vem dricker zingo ens?) utan att sätta på korken så jag hade ju såklart ut den, ville verkligen lyssna på hur är det möjligt med Just D, så lyssnade på den och sen somnade jag. Vaknade dagen efter och undrade vart jag var. Hade sovit i min korsett så hade jävligt ont.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0