den trettonde december tåtusennio, lucia och tredje advent

Godmorgon!

Gick och la mig ganska tidigt igår, för att vara lördag det vill säga. Somnade på stört, jag hade ju ändå varit vaken sen.. klockan fyra på morgonen. Vanligtvis brukar jag sova när jag kommer hem från jobbet då, men de senaste två gångerna har jag hållit mig vaken! Känner mig något så stolt, hoho.

Idag börjar jag inte förrän klockan fyra, vilket känns skönt som omväxling. Jag har inga problem med att jobba kväll, det är skönt.. Skönt att jobba själv för då går tiden fort, trots att jag gillar att jobba och jag gillar mitt jobb, så är det ju skönt att komma hem! De senaste dagarna när jag har jobbat har jag kommit på mig själv med att bli jättesprallig när jag har slutat.. Haha, vet inte varför. Slutar 00.15 ikväll så jag ska nog inte hitta på något speciellt ikväll..

Glad lucia på er förresten! Och tredje advent, elva dagar kvar tills tomten kommer, ho ho ho.

dagensbild;


Puss


Kommentarer
Postat av: frasse

vilka är det på bilden? :D

2009-12-19 @ 10:16:05
Postat av: Sofia

Haha det är jag, malin och emelie :D

2009-12-27 @ 13:47:46
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0