-

Stört. Tiden går så jäkla fort! Får panik.

Gick bra på jobbet idag i alla fall, tiden gick fort och det sa bara tjoff så var jag hemma igen. Ska gå och lägga mig snart, imorgon jobbar jag 10-16. Efter det ska jag direkt hem till min kära farmor som fyller 80 år! Inte illa.

Ska sova själv inatt, kommer kännas jättekonstigt. Jag har inte sovit utan jesper sen vi åkte till puerto rico.. eller har jag? I såna fall har det varit max en natt, det känns jättekonstigt det här. Men känner jag honom rätt så kanske han kommer hit. Om jag har tur! Snodde för övrigt med mig revbenssjäll hem från jobbet (alltså man får...) så min "middag" (nattamat) blev bakad potatis sen igåååår och varma revbensspjäll. Jag är inte den som klagar, riktigt gott!

Funderar på att börja läsa någon av de hundra böcker som jag och mamma köpte på bokrean. Helt besatta, ärligt. Vi gick inne på akademibokhandeln i Kista i säkert en timme.. Haha. Somliga gillar kläder... men jag älskar att kolla på böcker! Har även en förkärlek till papper, listor, anteckningsblock och fina pennor. Hahaha. Där fick ni veta något nytt! (Förutom Molly som mobbar mig för mina listor.....)

Nu ska jag borsta gaddarna, har fullt med revbenssjäll mellan dom. Otroligt fräscht :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sarah.

älskar den där bilden på er, den är såå fin ! :)

2009-03-01 @ 14:30:46
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: anki

du börjar bli duktig på att uppdatera, I like :D hihi. jättesöt bild :)

2009-03-01 @ 23:37:20
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0