-

Jag känner mig inte skyldig er någonting. jag vill vara privat, och jag kommer låta er ha er uppfattning om mig, som ni har fått den serverad av.. någon. Har inte lust att ständigt behöva försvara mig, min familj eller vad fan som helst, har inte heller orken till detta då jag innerst inne vet. Vad som är i sig inte viktigt. Det är en hemlighet.. MUHAHAH!

Tänkte tidigare på hur jävla fort tiden går.. Känns som att det var igår jag började gymnasiet, och ekilla tiden känns inte långt bort den heller. Minns fortfarande första jävla dagen på ekilla. Haha. Minns första dagen på gymnasiet också, men det var ju liksom en annan sak. Men jag orkar inte bry mig längre.

Vet inte heller egentligen vad jag ville få ut av det här. Men jag tycker att den som är fri från synder kan kasta den första stenen... Annars låter vi det bara vara, lättast så va?



Jag önskar dig allt vackert, för du är,
det bästa som jag vet.

Utan min lilla skrålla skulle jag inte överleva :)
jag och skrållis

Kommentarer
Postat av: Tessi

söt bild ^^

2009-02-19 @ 23:39:52
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0