-

Har precis fått en väldigt insiktsfull tanke. Eller egentligen, inte en tanke.

En vision!



För övrigt otroligt skönt med lov.

Idag vaknad ejag tidigt som vanligt för att direkt ringa min pappa. Bestämde att vi skulle käka lunch tillsammans! Mycket mysigt, så då började jag med att gå upp med min Jepser(inte felstavat, tänker kalla honom det muha) och äta frukost, skönt att han var ledig idag så vi kunde ha en liten stund på morgonen.

efter ett tag kom min pappa och hämtade oss och vi åkte till Maxi och pantade burkar (haha) och handlade mat. Vi gjorde en GRYM sallad som lätt är min favorit hädanefter; fetaost, queen-oliver(dom är gigantiska), gurka, provencal sallad, avokado och grillad kyckling. yumyumyum. Haha. Efter maten fick jag ett infall och ringde till Malin. Sen ringde jag till Emelie. Och sen var det dags - vi drog ut och åkte sopsäck i rosers! Så otroligt jävla roligt. Speciellt "emelie stombergs-påse", Malins vurpa ner för den brantaste backen och när jag krockade in i ett träd. En jättemysig dag!

Orkar inte skriva så mycket mera nu faktiskt. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismode.se/?c=16495

2009-02-25 @ 23:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0