-

tjolahopp.

Skitfint väder idag! Tror minsann att det blir vår iår igen, man kan ju bara fråga sig när.. Men snart hoppas jag, jag hatar vintern! Det är halt. Haha.

Vad har jag haft för mig då.. Egentligen inte så mycket! I onsdags så tog jag det lugnt först, sen åkte jag och Molly till väsby centrum för att köpa present till Larssa som fyllde 19 i måndags (grattis!) Vi köpte ett halsband och örhängen, sen skyndade vi hem till mig för att göra oss i ordning. Jag hade verkligen brist på inspiration vilket gjorde att jag snodde mammas topp som var ovanligt snygg för att vara hennes.. Den var snygg på mig med, tills jag hade ätit, haha!

Sen åkte vi hem till Larssa där det bjöds på middag, väldigt smaskigt. Jag älskar potatisgratäng. Mycket trevligt trots att jag hade läskig, sprängande huvudvärk av och till under kvällen. Tack larssa för en god middag och en mysig kväll!
Sen snabbade vi vidare till corner och där hände inget speciellt.

På torsdagen sen (igår?) så gick jag upp tidigt. Sen kom emelie och hämtade mig med Molly och Joysan i baksätet, RESPEKT att dom satte sig bak redan i rosers, muhahaha I've got the power! Nej men seriöst, det var lite roligt faktiskt, kul att åka fram.. Vi åkte till Fyrishov i Uppsala, där vi badade som galningar, insåg att medelåldern inne på badet var typ 7 år och kände oss lite gamla. Brist på inspiration här med så vi satt mest bara i poolen på varsin leksak och typ; jahaa.. vad gör vi nu?

Vi badade inte så länge, men FAN va det är kul att åka rutchelkana! Man blir aldrig för gammal för det faktiskt. Skulle kunna åka året om. haha.

Hem snabbt och laga mat åt min bror med familj, gjorde vegetarisk lasagne, grymt gott. Jag borde blivit kock. Vitlöksbröd och sallad till det och smaskelimums. Sen vidare till bryggan där.. det inte hände något speciellt.
I've lost my fire när det gäller utgångar. I alla fall under den här veckan. Vad fan har hänt?

Typ joooordens längsta inlägg. Men har ni kommer såhär långt så kan ni pusta ut. Slut nu! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0