-

Tjoho! eller Godmorgon, beroende på hur man ser det. Jag har varit vaken sen tio så det är typ, god förmiddag för mig.

Igår åt jag världens godaste middag! Fläskfilé med bakpotatis, bearnaisås och sallad och vitt vin till det. SUPERGOTT. haha. Sen slappade vi bara i soffan hela kvällen, kollade på lets dance, the pacifier och åt popcorn och hallonsorbet.. Haha. Jag kände mig lagom nyttig men det är så jäkla gott, kan ju inte låta bli!

Bara så att ni vet det så är det snart sommar! Fan ta den som säger emot mig. Man msåte ju se framåt, eller hur? :)
Sitter just nu och väntar påa tt åka till jobbet, ungefär. Har käkat värsta frukosten för ett tag sedan, måste hinna äta lunch också annars kommer jag avlida på jobbet, och det är ju inte direkt läge att gömma sig i mjölkkylen ännu en helg ;) Med min otur så är den säkert fixad också så jag måste sitta i kassan eller plocka/fronta i butiken.. blööhööö.

Lagom ångest inför måndagen. vill inte, vill inte vill inte vill inte. Jävla skola. Men snart är det APU i alla fall, och då är jag borta från skolan i 6 härliga veckor! Och när jag kommer tillbaka så är det valborg. nåväl..

sommar var det ja!

:)

jag och joysan :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0