-

12 dagar - 2 dagar.  Jag är ledig fyra dagar på en månad. Kill me.

Det är så mitt liv ser ut just nu! Och det känns som att det är runt det allting kretsar.

måndagar; 10.30 - 17.00
tisdagar; 8.15 - 17.00
onsdagar; 8.15 -  17.00
torsdagar; 8.15 - 15.00
fredagar; 8.15 - 16.00

ojämna veckor, jobb 
lördagar; 13.00 - 19.00
söndagar; 10.00 - 16.00


Där har jag det, svart på vitt. Helvetesperioden.
Lägg till också allt plugg som hör till. Vilket måste göras när jag kommer hem, runt halv sex. Åh vad härligt mitt liv är! :) är ni avundsjuka?

Helt seriöst så är jag jävligt less på det här.. det är bara för mycket. Jag måste få klaga lite! Har hur mycket som helst som ska bli gjort, men ingenting händer. Jag har nämligen ingen lust, ingen ro i kroppen för att ta tag i något. Vilken ände börjar man i?

Vill bara snabbspola tiden, bli av med skolan, allt folk, jobbet osv. Ni vet väl hur det är? Jag HATAR vår skola. Jag hatar folket. I'm a hater. hihi. Just nu är jag väl inte heller ett så stort fan av mig själv. Men helt ärligt, hur kan man vara det jämt?

Adjökens

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag är ditt fan iaf :)

2009-02-12 @ 21:03:50
Postat av: anki

ush, verkar inge kul de där.. blir du ledig sen eller? eller jobbar du bara mer hela tiden?

you will make it babe!

2009-02-13 @ 17:22:32
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: anki

ush, verkar inge kul de där.. blir du ledig sen eller? eller jobbar du bara mer hela tiden?

you will make it babe!

2009-02-13 @ 17:23:41
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: anki

då förstår jag att du tycker att jag verkar jobbalite.. jag gnäller över det som jag jobbar :p

ja jag hoppas med dig :D

men det är skönt när lönen kommer i alla fall :)

2009-02-13 @ 22:34:25
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0