-

Go' kväll!

Dagen idag har varit lång och smärtsam. Nejdå. Kom till skolan halv elva. För att inse att jag var klar med allt på religionen och hade en håltimme och sen lunch. Jag, Malin och Frasse gick och åt, fast jag var egentligen inte hungrig.

Sen turism, som är slut nu, för alltid! Hade en redovisning (ovanligt) och sne hade vi betygssnack. Är nöjd med mitt slutbetyg iaf så det var ju en bra dag. Efter det så slutade jag (typ..) och gick till centrum, köpte lite grejer och sen hem till mig med Molly Mus. Vi har sytt partyfickor hela jävla eftermiddagen så nu får ni fan se till att köpa imorgon, eller på onsdag!

PERFEKT till kryssningen, bara 20 kr också ;) billigt billigt.

Bert Karlsson har för övrigt förstört CharterHjältar. Vilken otrevlig och pinsam människa! Jag skämt. Han förstör min måndagsnjutning.. hehe..

Jag kom på nu att jag inte har ätit middag. Kanske vore bra att göra det?

Tips på en bra låt bara; Martika - Toy Soldiers

Jag kan inte lägga in youtubesaker så ni får nöja er med titeln. Tjihi.

HEJDÅ! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHHA Asså den där bilden!!!! hahahha

2009-03-02 @ 21:17:07
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: anki

haha de va inte meningen att mn skulle kunna läsa men :D hihi :D

har ud bestämt hur du ska göra?

<3

2009-03-02 @ 23:18:37
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: anki

haha ja du e en liten djävul du ;)

jag trodde bara att de va jag som kunde tyda vad det stod (för jag visste ju liksom)

ha så ku lpå kryssningen sötnos!

<3

2009-03-04 @ 12:07:15
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0