-

--
eftersom vi aldrig pratar, eftersom, vi aldrig ses
hur går det runt nu, bäste broder
ser du längst där, uppifrån tornet
ser du allt
allt det där som gjorde oss, till det vi blev?

Livet går isär och man har så,
fullt upp
med sin egen värld
och jag vet, jag borde ringt dig mycket mer än
vad jag gjort
hur många timmar har man väntat, där nere på stationen
på nån eller något som aldrig, aldrig kommer
och ibland känns det som att det var hundra år sen.. eller om det var igår.

om den här vintern nånsin nångång, kommer att ta slut
så ses vi nån dag, där längst upp i tornet
tills dess ha det gott, och sköt om dig
ta det lugnt
hälsningar från mig

Joakim Thåström - brev till 10nde våningen
(visserligen inte hela men ändå)

Idag är en dag som är som vilken dag som helst. Bara väldigt annorlunda..

Kommentarer
Postat av: anki

jättefin text. :)

2009-03-22 @ 00:15:48
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: anki

hey girl, update! :D <3

2009-03-30 @ 14:35:32
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0