-

(jag mår asbra på kryssningen)

Hej alla barn!

Kryssningen var skitgrym, har inte haft såhär roligt på.. jag vet inte, tror faktiskt aldrig att jag har haft sådär jävla kul i två dagar! Så det var mycket positivt! Bara positivt. Det enda som inte var kul var mitt plötsliga illamående i några timmar på torsdagförmiddag. men det gick över relativt fort.

Ikväll har jag, malin och jesper käkat middag, kollat på melodifestivalen och nu sitter töntarna och spelar guitar hero. Jag tycker det är ganska mysigt att ha mina två favoriter på samma ställe iaf :)

Jag skriver nog mer imorgon. Orkar inte skriva så mycket idag. Haha.


Kommentarer
Postat av: Sarah.

ja det vore grymt :D typ bara ta en 23h kyrssning så slipper man den dryga dagen?! :)

2009-03-08 @ 22:03:18
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: anki

vad fint hår du har på bilden :)

2009-03-10 @ 22:00:43
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0