-

Här sitter jag framför datorn, nästan hemkommen precis.
Möttes av världens finaste sak när jag kom hem. Det förhöjde min dag kan jag ju lugnt säga!

Nåja, det jag ville ha sagt är att jag bara sitter här och stressar upp mig.. Istället för att bara göra något (typ allt plugg) så sitte rjag bara här och gör INGENTING. Sen kommer jag få panik ikväll och panikplugga. Men jag vill inte, orkar inte.. Skit. Vill ha vindruvor. Men är för lat, orkar inte ens gå till bilen och köra till affären. Det får bli en annan dag det..

Nåväl.. dags att ta tag i plugget nu kanske...




Puss

Kommentarer
Postat av: Sarah.

svar;

HAHAHA

1. de är INTE söta - de är LÄSKIGA

2. jag kunde inte sova..

3. katter är opålitliga

4. DEN FÖRSÖKTE BITA/RIVA SÖNDER MIG !!!



2009-03-14 @ 23:51:20
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: anki

ni är så söta :D

2009-03-15 @ 11:16:47
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0