-

Dom som känner mig (malin, haha) vet att jag innerst inne är en liten hemmafru. Eller, hon brukar kalla mig Bree ibland. Hon från desperate housewives alltså.. Jag är ju inte riktigt som hon (eller jo), med det menat att jag är pedantisk. Inte pryd!

Så idag har jag spenderat min tid på ett ytterst bra sätt. Städat! Det har blivit så fint här hemma, men upptäckte till min förskräckelse (!) att dammsugarpåsen är full. Så jag kan inte dammsuga. Det sabbar känslan lite.. Men, syftet med det här hushållsarbetet är faktiskt inte bara att det ska bli rent och fint.. Det är typ terapiarbete. haha. Jag släpper alla tankar och bara gör det jag ska, det är rätt skönt faktiskt. Självklart var tvättstugan upptagen idag men bokade imorgon kväll, fast jag hatar kvällarna! Skönare att ha tvättstugan på morgonen eller dagen, men det är ju bara min åsikt..

Nu håller jag på och bakar bröd, som ska in i ugnen typ nu.. yummie. Jag ska äta upp en limpa helt själv tror jag. hihi. Med bregott och massa ost! Jag älskar ost.

Mina tankar är lite överallt just nu.. Jag gillar det så.


(typ här någonstans är mina tankar 98% om dagarna)
och förövrigt HATAR jag att sola ryggen. Finns det något tråkigare? Jag kan inte ligga bekvämt, typ om jag ska läsa bok. Eller så känns det som att jag ska kvävas. Och helt plötsligt blev jag negativ igen. haha!

hejsvej

Kommentarer
Postat av: Andrea

sofia älskar OST :D

2009-03-15 @ 20:55:25
Postat av: Sofia

Tänkte faktiskt på dig när jag skrev! haha. jag ÄLSKAR ÄGG!

2009-03-15 @ 22:44:10
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0