-

Godmorgon alla!

Bara för att jag har sovmorgon idag så kunde jag självklart inte sova, utan vaknade när Jesper skulle till jobbet, lite senare än vanligt ändå som tur var.. Annars hade jag nog somnat om. Börjar alltdå 10.30 idag. Vaknade 07.00.

Haha, jag förstår inte vad det är med mig! Har helt plötsligt blivit väldigt morgonpigg. Under lovet så har jag inte sovit längre än till tio någon dag, inklusive dom dagarna som är dagen efter en utgång. Men min kropp vill väl inte sova kanske så får väl lyssna på den.

Det gick jättebra på jobbet igår också, så med andra ord var det en väldigt bra helg, trots jobb! Det var mysigt att åka ner till farmor, trots att jag inte hade någon lust när jag kom hem efter jobbet. Men jag ändrade mig när jag kom dit, jättekul var det och roligt att träffa min gulliga kusin Elin. God mat dessutom! Min bror mobbade mig för att jag tog tre tallrikar... Men jag försvarar mig med att jag faktiskt inte hade ätit något alls under dagen! Bara en halvbaguette med marmelad.. muhahah.

Så nu sitter jag här och är typ, klar. Har ätit en stooor frukost (som vanligt). Folk brukar vara stressade på morgonen men jag tar det alltid lugnt. Äter typ frukost i en halvtimme, frukost är lätt det bästa målet på dagen! Har aldrig förstått syftet med lunch, förutom när jag jobbar eller är i skolan. Är jag bara hemma en dag så gillar jag inte att äta lunch. Då äter jag bara mackor. Jag älskar mackor. hihi.

Nej, känns som att jag får sluta med det här nu. Jag har bestämt mig för att lägga upp en bild som gör mig klaad varje gång jag uppdaterar. Om jag hittar någon det vill säga. Men det återstår att se.

Ha en bra dag allihopa! (krama någon ni tycker om, det är så myyyyyysigt)



väldigt bra bild som gör mig klader.

Kommentarer
Postat av: therese

du är världens kramigaste! :D

2009-03-02 @ 19:16:08
URL: http://tessonmesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0