den nionde oktober tvåtusennio

Tjola!

Här sitter jag hemma hos Anki, vi har precis avslutat en liten hemmafest a la Västeråsstyle. Trevligt trevligt, men nu är vi trötta!

Käkade en jättegod middag med kött, potatisbollar och sallad. Blev supermätt, och sen började vi krökelikröka. TREVLIGT! Anki har världens mysigaste lägenhet och det är jättekul att träffa henne, var ganska så längesen :).
Anledning till att det blev så hipp som happ är att jag lämnar landet för att jobba utomlands om ca. 8 dagar, och då vill jag ju hinna träffa alla dom jag tycker om.. det förstår man väl? Jag ångrar att jag inte åkt hit tidigare!

Vi hade världens roligaste bilresa hit. Sjöng med till Pocahontas, pratade om älgar, käkade donken osv. Väldigt gemytligt, Ahli fick ett utbrott i telefon som jag skrattade gott åt. Fyfan va roligt det var! Körde lite vilse när vi väl hade kommit till västerås (observera att ingen av oss hittade till Västerås när vi började köra från märsta) men tillslut kom Anki springandes på vägen (haha det har vi dessutom film på) och då var allt väl.

Nej, men det jag skulle ha sagt från början (vilket jag kanske ångrar imorgon eftersom jag inte vet vilka som läser det här och människor i min närhet tenderar ofta att bidra till att få mig att må dåligt över vissa val, dock inte ALLA)
Jag flyttar till Barcelona den sjuttonde oktober. För att bo där och för att jobba. Jag kommer hem när jag känner för det, beroende på hur jag trivs på jobbet och i staden, med människorna osv. Det visar sig, jag är ung. Men jag reser den sjuttonde. Vill ni ses innan så blir jag glad, ni har mitt nummer. Jag kommer hem första gången efter ca tre veckor, för då ska jag iväg på en annan minisemester. Men det tar vi då tycker jag!

NU ska vi äta kul-potatis (haha) och beasås, kolla på twilight och snacka skit, mysa och njuuuta av varandra.

(fick bli denna, har inga bilder på ankis dator, förståeligt nog)
Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: anki

du är underbaaaaaar :) <3

2009-10-09 @ 19:44:00
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0