-

Saker jag stör mig på just nu:

- folk som envisas med att sjunga en låt dom inte kan så det bara resulterar i ett irriterande, störande mummel bakom låten som faktiskt är bra.

- personer som kör bil och ligger i 55 på 70 vägar, 70 på 90 vägar osv. IDIOTER!

- smaskande eller bara irriterande ljud.

- att jag kommer få mensvärk

- att ingen ställer upp när jag behöver det (nu ska inte fel personer ta åt sig här, med ingen menar jag inte alla)

- att jag inte vet vart jag ska ta vägen nu när jag inte PALLAR VARA HEMMA!!!!

- att jag är jävligt deppig och irriterad just nu. Men det får jag.

- jag stör mig också på min chef och mitt jobb, trots att jag knappt jobbat.

SÅ! Där har ni dagens gnänll. Jag är hungrig också så det kan ha påverkat lite. Men bara lite. För jag är egentligen inte hungrig, nog mest min kropp som vill ha något att äta.

Jag är nog trött också. Det var en rolig och händelserik natt trots röda ögon. Tjola!

Kommentarer
Postat av: anki

kom till mig! :) <3

2009-09-06 @ 21:50:39
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0