-

Hej hej!

Nu börjar det hända grejer. Rooligt. :)

Idag har jag först vaknat upp med min kära Malin på soffan. Vi var här igår kväll, kollade på Idol och sjöng singstar, jättemysigt var det. Vi åt en god frukost och sen så mötte jag Ahli i centrum.

Sen gick vi och handlade mat och lagade en god lunch/middag eller något, fläskfilé med sallad och beasås, yumyum. Nu har vi tvingat jesper att skjutsa oss till valsta, så ska vi hyra film och köpa grönsaker och dip, hihi. Båda vill se en shopaholics bekännelser så gissar att det blir den.

Fyfan vad jag är taggad. Nu borde nån bara ge mig ett jobb som jag skulle älska, sådär lite magiskt. Då skulle allt vara perfekt :)

Puss så länge



nya cirkusgänget, nu får ni passa er cirkus Maximum och allt vad ni heter!


Kommentarer
Postat av: emelie

åhh den vill jag också se! :D

2009-09-10 @ 22:42:30
URL: http://emeliestomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0