-

Hej hå!

Jobbet var i vanlig ordning kanske intetsägande. Sura pensionärer och en och annan gullig kund.

Idag ska jag göra något som jag aldrig i hela mitt liv skulle gjort förut (jag vet fortfarande inte om jag vågar). Men jag ska åka med Ahli till Uppsala och dansa! Haha, jag kan INTE dansa. Så jag vet inte hur det här ska gå faktiskt. Men det får helt enkelt gå som det går.. Det går nog bra, positiv inställning är ju min nya grej.

Annars då.. Skrev jag igår? jo det gjorde jag ju. Men hur som, jag och mamma åkte till Kista men skildes ganska fort eftersom vi bråkade. Jag orkar inte. Köpte iaf ett par höststövlar, en "skjorta", overknee-strumpor och strumpbyxor. Kanske ska visa det här? Inte för att ni är så många men några stycken trogna läsare har jag minsann! Jag hade egentligen inte råd att shoppa, men ibland får man faktiskt göra det, i alla fall..

Är helt kär i mina nya stövlar. hoho. fast kors i taket, JAG har köpt stövlar utan klack! Det är nog första gången i världshistorien. Men till vardags är det okej med platta skor, men när jag går på party (räkna inte in kos här för då skulle jag inte ha levt nu, med tanke på alla bardiskar) då måste jag ha höga klackar! Älskar mina käraste hookerheels. Synd att dom är sönder.. Nåväl.

Ja, det var väl vad jag hade och säga för den här gången. bjuder på en snygg bild sålänge, håll till godo!

sex on legs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0