-

Haha. en trosbild ligger ute på facebook. Mina trosor! Höll på att skratta ihjäl mig då detta var ett internskämt "show me your knickers" med brasilianaren (som för övrigt inte var brasilianare men det är en annan femma).
Han tog ett kort en dag, men det vet jag att han tog bort. Det här är en annan kväll! och bredvid mig sitter emelie och lyfter på klänningen hon med, så det är alltså, båda våra trosor.. i hans fotoalbum.. på facebook.. fan ta den som taggar, mitt huvud syns faktiskt inte så om man inte känner igen mig (eller mina trosor?) så skulle det kunna vara vem som helst :) Om det inte vore så att bilden innan visar oss tre i helfigur typ.. haha..

Man får väl bjuda på sig själv?

Kommentarer
Postat av: emelie

VA?! är den bilden ute på facebook? :p

2009-09-13 @ 12:14:08
URL: http://emeliestomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0