-

Go'kväll!

Tjoflöjt alla sura och glada. En ny kväll är kommen och jag är tröttare än någonsin. Fastän jag har sovit mer än nog den här helgen. Konstigt det dära. Jobbet var helt okej, som vanligt med andra ord.. Sen åkte jag hem, dog ett tag på soffan och sen lagade jag middag (duktig tjej). Idag blev det stekt lax i gräddsås (smakar godare än det låter) med blomkål, broccoli och sallad. När jag åt lax kom jag på mig själv med att tänka; "gillar jag verkligen lax?" Gör jag verkligen det? För ibland så tycker jag inte att det är gott. Sen tycker jag det, och det här är alltså under samma måltid. Eller tänk så inbillar man bara sig själv att man tycker om grejer. Man kan ju börja gilla nya saker, då borde det ju vara lika normalt att sluta tycka som saker också. Fast det kanske inte är lika accepterat.

Som med kärlek. Det är lätt att bli kär. När man inte längre är kär, så är det svårt att ta det med personen. Men inte nog med det! Jag vet folk som oroar sig för vad människor i ens närhet ska tänka.. Som med laxen. Lax och kärlek. Man kommer hem till mamma som bjuder på lax, men man har glömt att tala om att man inte gillar lax längre. Eller så tar man med sig sin pojk-/flickvän fast man h ar glömt att tala om att man inte längre är kär.
Nä, vad gaggar jag om? Jag har inte varit hos mamma och ätit lax iaf. Haha.

Om man bara är glad och lycklig och kär och pirrig i den personen man vill vara med så ska man vara det. När man blir olycklig är det dags att tänka om. Men jag tror inte att man ska lägga ner för mycket tanke bakom det.. Börja aldrig tänka "är jag verkligen..?" "borde jag..?" osv. JUST DON'T DO IT! Ett tips bara.


Imorgon ska jag till tandläkaren. Jag funderar på om man kan vägra att röntga tänderna. Jag hatar dom där jävla plastbitarna, jag gråter helt ärligt när dom tvingar mig tugga på dem. Det är det värsta jag vet. hatar hatar hatar, dom kan ju inte tvinga mig, tycker man.. Jag avskyr tandläkaren. uschabuscha.


en osminkad jag och min tuss Engla. Är vi inte lite lika iaf? Ögonfärgen?

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hon är väl mindre farlig än du.. biter mig inte.. Du är liiite brunare.. ja men du vet.. annars är ni rätt så söta båda två! ;)

2009-09-14 @ 14:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0