-

Hallå Hallå, det här är X22.

Tänkte bara titta in för att säga hej. Hej!´

Det här har varit en fullständigt meningslös dag. Någon som vill ge mig ett jobb? Jag är inte gjord för att bara vara hemma, det suger för att vara ärlig. Jag bara sitter/ligger/går runt/står här hemma och gör ingenting, ingenting vettigt iaf. Var iofs hos tandis, som jag skrev igår, och självklart skulle de röntga (AJ!). Men maskinhelvetet fungerade ju inte, just my luck förövrigt, så nu vill dom att jag ska komma på fredag igen. Funderar dock på att skippa det, jag börjar liksom gråta.. och kärringen som kör in den där hemska biten i munnen bara gapar att man ska bita ihop, men det är lite svårt när hon lagt den i gommen så man inte ens kan stänga. Och allt såg ju bra ut så jag försökte övertala dem att det inte behövdes. Det fungerade inte.

Jag har superont i min mongohand. Alla som känner mig vet hur min högerhand ser ut. Och nu har den börjat strejka också, den gör så ont så ont, att jag knappt kan böja den (mindre än förut då alltså), och det känns som att fingrarna svullnar mer och mer för varje sekund som går. Kunde knappt lägga i växeln idag när jag skulle köra hem min brors bil.. tur att den är automat! och skitrolig att köra! hehehe. Älskar snabba bilar. fast det är lite läskigt.

Jag och Ahli gick till rosers idag. Jag har ätit så äckligt mycket idag så det var välbehövligt. Imorgon är jag back on track igen, lovar.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets.



HAR DEN ÄRAN PÅ FÖDELSEDAGEN DIN LILLA KORVER :D


Kommentarer
Postat av: johanna

taaaaaaaaaaaaack :D:D <3

2009-09-15 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0