-

Hej!

Väldigt lustigt att det första (och typ enda..) negativa inlägget jag har skrivit, fick så många läsare som jag aldrig har haft nästan! Haha. Roligt dock att få lite kommentarer, måste jag ju säga. Så välkommen! Om ni stannar dvs. Annars tack och hej, roligt att ni kikade in! :)

Har varit sjukt uttråkad exakt hela dagen, tills jag skulle åka och köpa ett par skor. Det var då mitt otroligt positiva inlägg nedanför blev skrivet, oj oj vad arg jag var. Haha. Men det är bättre nu, så ingen fara på taket.

En viss IS (Italian Stallion) har lagt upp bilder från sin sommar.. Och vilka dyker upp på bilderna om inte guldtrion från Kos. Haha, otroligt roligt, det ser ut som smygbilder där vi bara.. råkar vara med. Vilket också är fallet.

Ska väl snart bege mig ut på kvällspromenaden (nattpromenaden?) med Ahli som vi brukar.. Känns dock inte alltför lockande, för fan va kallt det har börjat bli om kvällarna! Höll på att frysa ihjäl (nästan) när jag var ute på balkongen nyss med mitt te.. jag älskar te. te, te, någon som vill ha te, tee? Flygvärdinnor..

Imorgon är det fredag och först på morgonen och dagen ska jag iväg på något som, förmodligen, kommer resultera i något bra! Är riktigt förväntansfull och spänd, ska bli skitkul. Vet inte än vad kvällen bjuder på men antar att det blir lugnt. På lördag däremot så drar vi ut på allas vårt käre KC. Kan man göra annat än att älska det? Haha. Bjuder på en bild på lite dansande på baren.. smygfotat av IS.


Jag vet inte vad jag och Ahli gör.. ser ut som att vi gör en high five (HAHA!) eller så håller vi oss bara i repet över baren. Förmodligen det senare..

Pusseli till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: cassandra

SV; ja de blir nog mörkbrunt:p

2009-09-17 @ 22:55:37
URL: http://casshh.blogg.se/
Postat av: ahli

haha kaffe, kaffe, någon som vill ha kaffe? Kaffe, kaffe? GAAAAH!!! hahahha



jag daaaansar juuuuu u;)

2009-09-18 @ 15:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0